WooCommerce CRM integárció webáruházhoz

WooCommerce webáruház és CRM integráció előnyei

A WooCommerce egy nagyszerű platform az online áruházak számára, azonban ahhoz, hogy webáruházad igazán hatékonyan működjön, és maximalizáld a vevőkezelést, érdemes megfontolni egy CRM rendszer integrálását. A CRM (Customer Relationship Management) egy ügyfélkapcsolat-kezelő rendszer, amely segít rendszerezni és automatizálni a vevőkkel kapcsolatos feladatokat – az ügyfélszolgálati megkeresésektől kezdve a marketing kampányok kezeléséig. Ebben a cikkben részletesen bemutatjuk, milyen előnyökkel járhat a WooCommerce CRM használata, és hogyan támogathatja a vállalkozásod marketing- és ügyfélszolgálati munkáját.

Elolvasom

Instagram analitika, elemzés

Instagram Analitika: Fontosabb mutatók és eszközök

Aktívan használod és teszel közzé tartalmat az Instagramon és szeretnéd jobban megérteni, hogy hogyan teljesítenek a posztjaid? Az Instagram analitika hasznos eszköz lehet számodra, hogy mélyebb betekintést nyerj az Instagram teljesítményébe. A következőkben bemutatjuk a legfontosabb mutatókat és eszközöket, amelyek segítenek neked az Instagram tartalmad elemzésében.

Elolvasom

Elhagyott kosár emlékeztető (értesítő) miért fontos?

Statisztikák szerint az e-kereskedelem több mint 4,6 trillió dollártól esik el a vásárlói kosárban hagyott termékek miatt. Van azonban arra vonatkozóan is több lehetőség, hogy növeljük webáruházunk konverziós arányát a különböző elhagyott kosár emlékeztető megoldásokkal.

Elolvasom

Digitális termékek előnyei: Miért jó választás?

Mikor valakinek eszébe jut a webáruház készítés legtöbb esetben valamiért rögtön fizikai termékek értékesítésében gondolkozik. A mai modern világunkban azonban ennél jóval szélesebb a skála, ugyanis digitális termékeket is árulhatunk online. Mi az a digitális termék, hogyan tudunk készíteni és hol tudjuk eladni?

Elolvasom