Webáruház készítés: Így növeld a webshop forgalmát!

Ha kiválasztottad az árulni kívánt terméket, a számodra megfelelő design-t, és túl vagy az előző cikkünkben felsorolt lépéseken, akkor a webshop készítés utolsó fázisában jársz. Mostmár csak annyi a teendőd, hogy forgalmat terelj a weboldaladra.

Mi az a webhely forgalom?

A webhely forgalom azoknak a látogatóknak a száma, akik az adott webhelyre érkeznek. Ezek jöhetnek különböző forrásokból például keresőmotorokból, közösségi médiából, közvetlenül és fizetett hirdetéseken keresztül.

webáruház forgalom növelés

Hogyan tudsz a webshopra forgalmat terelni?

Optimalizálás kulcsszavakkal

Ki kell választanod oldalanként 1-2 kulcsszót, amelyek felhasználásával írod az oda szánt tartalmakat. Ha segítségre van szükséged a kulcsszavak összegyűjtéséhez, használhatod a különböző kulcsszótervező eszközöket, amelyek megmutatják a számodra releváns keresési kifejezéseket.

Friss tartalom

Mindig gyárts webáruházadra új tartalmakat! Ezt legkönnyebben blog bejegyzések formájában tudod megtenni. Egy másik sikeres mód, ha engedélyezed a termékek értékelését, így egy-egy friss ügyfél visszajelzés mindig feldobja majd a tartalmat.

Linképítés

A webshop készítés és keresőoptimalizálás egyik fontos összetevője a linképítés. Mikor egy másik weboldal hivatkozik a te webáruházadra, az azt sugallja a Google-nek, hogy az oldalad megbízható és releváns a meglinkelt szó szempontjából. Természetesen a rád linkelő oldal látogatói maguktól is ráklikkelhetnek a megjelölt kulccszóra, így egyenesen a te webshopodra jutnak.

A konkurencia elemzése

Több SEO elemző szoftver is rendelkezésedre áll ennek elvégzéséhez. Ilyen például az ingyenesen használható Alexa. Csak annyi a dolgod, hogy begépeled a konkurens cég webáruházának linkjét. Ennek az eszköznek a segítségével megtudhatod például azt, hogy milyen oldalakon jártak a látogatók, mielőtt a versenytársak webáruházába jutottak.

Közösségi média használata

Facebook posztokkal, bejegyzés kiemeléssel, fizetett hirdetésekkel mind elérheted, hogy a látogatók átkattintsanak a webáruházadra. Jó ötlet lehet még releváns Facebook csoportokat keresni, ahol promótálhatod termékeidet.

Közösségi megosztó gombok megjelenítése

A blog bejegyzéseknél és termék oldalaknál mindenképpen helyezz el gombokat, amelyek lehetővé teszik a tartalom megosztását. Ez lehetővé teszi a látogatók számára, hogy egyszerűen megmutassák tartalmaidat másoknak is közösségi oldalaikon.

E-mail marketing

A hírleveledre feliratkozottakat folyamatosan tudod terelni a webáruházadra, hiszen az e-mailben mindig szerepel az oldaladra mutató link.

A webshop sikeres működéséhez elengedhetetlen, hogy sokan látogassák az oldalt. Az előbb felsorolt tippek segítenek abban, hogy forgalmat terelj webáruházadra.


Kapcsolódó blogbejegyzések

Webáruház kisokos: Bankkártyás fizetés

Webáruház kisokos: Bankkártyás fizetés

A bankkártyás fizetés népszerűsége folyamatosan növekszik, ugyanis nagyban egyszerűsíti az online vásárlásnál a fizetési folyamatot. Felmérések szerint 2019-ben a legnépszerűbb az online pénztárca használata volt, ilyen például a PayPal vagy a Barion.

Webáruház elhagyott kosár emlékeztető

Webáruház elhagyott kosár emlékeztető

Statisztikák szerint az e-kereskedelem több mint 4,6 trillió dollártól esik el a vásárlói kosárban hagyott termékek miatt. A webáruház készítés során azonban apró trükkökkel ennek a felét vissza lehet hozni.

Webáruház készítés: Digitális termékek

Webáruház készítés: Digitális termékek

Mikor valakinek eszébe jut a webáruház készítés legtöbb esetben valamiért rögtön fizikai termékek értékesítésében gondolkozik. A mai modern világunkban azonban ennél jóval szélesebb a skála, ugyanis digitális termékeket is árulhatunk online. Mi az a digitális termék, hogyan tudunk készíteni és hol tudjuk eladni?

Webáruház indítás lépésről lépésre

Webáruház indítás lépésről lépésre

Úgy döntöttél, hogy szeretnél nyitni egy webáruházat? Nem tudod, hogy kezdj neki? A webáruház indítás lépéseit fogjuk most megosztani veletek, hogy képben legyetek az előttetek álló feladatokkal.